Bezorging & levertijden - RHB Home & Living

 De gehele maand februari 10% korting op onze webshop met de code webshop10 

 De gehele maand februari 10% korting op onze webshop met de code webshop10 

Levertijden

RHB Home & Living heeft geen eigen magazijn, dit houdt in dat je aankopen direct door onze leveranciers worden geleverd.

- Leverbaar binnen 5 tot 8 werkdagen (mits anders vermeld)

We geven de levertijden duidelijk aan op de artikelpagina, maar we vermelden het ook nog in je orderbevestiging. Wanneer de bestelling gereed is, zal je van de desbetreffende bezorgdienst een levermoment ontvangen en eventuele Track&Trace. Heb je een groot artikel besteld dat door een transportpartner wordt geleverd? Dan neemt onze partner contact op om een afspraak in te plannen zodra het artikel is gearriveerd bij onze leverancier. Onze levertijden zijn indicatief en kunnen daardoor soms afwijken.

Dit doen we terwijl je op je bestelling wacht

Na je betaling wordt je bestelling zo snel mogelijk door onze leveranciers in gereedheid gebracht voor verzending. Wanneer jouw aankoop nog moet worden geproduceerd ontvang je bericht zodra je bestelling klaarstaat voor verzending.

Tijdens drukke periodes

Op drukke momenten, bijvoorbeeld rondom feestdagen, kan het langer duren dan je van ons gewend bent om je pakket te ontvangen. Hou daarom je Track & Trace goed in de gaten en neem bij vragen contact op met RHB Home en Living

Transportpartners

Bestellingen die online zijn geplaatst, worden niet geleverd door onze eigen transportservice. Onze leveranciers bepalen zelf met welke transporteur zij werken, zodat zij je pakket zo snel, betaalbaar en veilig mogelijk bij jou kunnen krijgen.

Contactgegevens & openingstijden 

Wij zijn telefonisch bereikbaar van
dinsdag t/m vrijdag 9.00-17.00 uur

Telnr. +31 (0)077 3903542
WhatsApp: +31 (0) 651766789
E-mail: verkoop@rhbvenlo.nl

Bezorgkosten

Vanaf € 100.00 worden de goederen gratis bezorgd.

LET OP!

We leveren je bestelling tot de voordeur op de begane grond. Dit houdt in dat je zelf verantwoordelijk bent voor voldoende hulp bij het tillen om je aankoop naar binnen of naar boven te dragen. Vergeet niet om de deuropeningen, trappenhuizen en lift op te meten voor we van start gaan met de levering. Mocht de inzet van een verhuislift noodzakelijk zijn bij de levering, dan ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten hiervan. Helaas is het niet mogelijk om oude meubels mee terug te nemen.

Kosten retourzending

Toch niet helemaal tevreden over je bestelling? Geen probleem, Je mag bij RHB Home en Living je bestelling retour sturen binnen 14 dagen. De eerste dag gaat in op het moment dat je bestelling bij je is geleverd. Wij adviseren de verzenddoos én de originele verpakking voorzichtig open te maken, omdat je deze weer moet gebruiken voor het retourneren. (Let op! Uitgezonderd op maat bestelde artikelen, lichtbronnen, bloemen, planten, beddengoed, cadeaukaarten en diensten die geleverd worden door RHB Home Living). De kosten van de retourzending zijn altijd voor rekening van de klant. Het retourformulier download je hier. Let op: na 14 dagen wordt het artikel niet meer retour genomen. Het aankoopbedrag (m.u.v. van de verzendkosten) wordt uiterlijk binnen 14 werkdagen, nadat je pakket gearriveerd is in ons magazijn, teruggestort.

Zorg er voor dat het product stevig is verpakt en in de originele verpakking zit. Schrijf a.u.b. niet op de doos. Om te vervoeren moeten alle onderdelen in de verpakking goed beschermd zijn. Bij het niet correct afleveren kunnen er kosten in rekening gebracht worden. Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor eventuele schade aan jouw retourzending.

Wij verzoeken je alleen transparante tape te gebruiken om de verpakking dicht te plakken. Geen tape op het product plakken om eventuele (lak)schade te voorkomen.